Arama
Üyelik
Üye Girişi
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Teknede fenalaşan turist hastaneye kaldırıldı

Bodrum’un Kissebükü Koyu’nda “Miralay Barbaros” teknesinde rahatsızlanan Arjantinli turist Juan Fernando De Alzaga, kalp rahatsızlığı ve beyne pıhtı atması nedeniyle hastaneye kaldırıldı. Tedavisi devam ediyor.

Bodrum'un Kissebükü Koyu'nda "Miralay Barbaros" teknesinde rahatsızlanan Arjantinli turist Juan

Muğla’nın Bodrum ilçesinde teknede rahatsızlanan Arjantinli turist, hastaneye kaldırıldı.

Kissebükü Koyu’nda demirli “Miralay Barbaros” isimli teknede bulunan Arjantinli turist Juan Fernando De Alzaga birden fenalaştı. Yardım talebi üzerine Bodrum Deniz Kurtarma Derneği ambulansı “Yaşam” bölgeye sevk edildi.

Kalp rahatsızlığı da bulunan turist, ekipler tarafından deniz ambulansına alınıp Milta Marina’ya getirildi. 112 Acil Sağlık ekipleri tarafından Bodrum Amerikan Hastanesi’ne kaldırılan turist, tedavi altına alındı.

Yapılan ilk kontrollerde beyne pıhtı attığı belirlendi. Turistin tedavisi sürüyor.

YORUMLAR

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

MTK Koleji’nde düzenlenen görkemli mezuniyet ve karne töreninde ilkokul ile
Sıradaki Haber MTK Koleji’nde hem mezuniyet hem karne heyecanı