Arama
Üyelik
Üye Girişi
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

15 Temmuz Demokrasi ve Milli Birlik Günü anısına masa tenisi turnuvası düzenlendi

Menteşe Gençlik ve Spor ilçe Müdürlüğü tarafından 15 Temmuz Demokrasi

Menteşe Gençlik ve Spor ilçe Müdürlüğü tarafından 15 Temmuz Demokrasi ve Milli Birlik Günü Şehitleri Anma Masa Tenisi Turnuvası düzenlendi. Yoğun ilgi gören turnuva Menteşe ilçesinde gerçekleştirildi.

Menteşe Kapalı Spor Salonu’nda gerçekleştirilen turnuvanın amacının 15 Temmuz şehitlerinin anısını yaşatmak ve demokrasi bilincini pekiştirmek olduğu belirtildi. Turnuva kapsamında dereceye giren sporculara ödülleri, Menteşe Gençlik ve Spor İlçe Müdürü Yavuz Karahasanoğlu tarafından takdim edildi.

Etkinlik sonunda, Menteşe Gençlik ve Spor İlçe Müdürü Yavuz Karahasanoğlu, turnuvaya katılan tüm sporculara teşekkür ederek, 15 Temmuz şehitlerinin anısına düzenlenen bu tür organizasyonların önemine dikkat çekerek genç nesillerin demokrasi ve milli birlik konularında bilinçlenmesine katkı sağladığını belirtti.

YORUMLAR

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

MTK Koleji’nde düzenlenen görkemli mezuniyet ve karne töreninde ilkokul ile
Sıradaki Haber MTK Koleji’nde hem mezuniyet hem karne heyecanı