Arama
Üyelik
Üye Girişi
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Bodrum’da belediye ekipleri olumsuzluklara karşı nöbette

Bodrum Belediyesi, meteorolojik değerlendirmeler sonrası Bodrum’da yaşanabilecek olumsuzluklara karşı teyakkuza geçti.

Bodrum Belediyesi, meteorolojik değerlendirmeler sonrası Bodrum’da yaşanabilecek olumsuzluklara karşı teyakkuza

Bodrum’da 5 Şubat Çarşamba gününden itibaren bölge genelinde etkili olan fırtına nedeniyle Bodrum Belediyesi ekipleri, herhangi bir olumsuzluk yaşanmaması ve yaşanan olumsuzluklara ivedilikle müdahale edebilmesi için devriye ve nöbet sistemi uyguladı.

Meteoroloji Genel Müdürlüğü tarafından yapılan uyarının ardından nöbet tutan ekipler, devriye görevi gerçekleştiren zabıta ekipleri ile vatandaşlardan gelen ihbarları anında değerlendirerek olumsuzlukları giderdi. Bodrum Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekipleri tarafından devrilen ağaç ve kırılan ağaç dalları ile ilgili de çalışma yapıldı.

YORUMLAR

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

MTK Koleji’nde düzenlenen görkemli mezuniyet ve karne töreninde ilkokul ile
Sıradaki Haber MTK Koleji’nde hem mezuniyet hem karne heyecanı