Arama
Üyelik
Üye Girişi
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

İzmir’de akıl almaz olay: Tedavi için geldi, ambulansı kaçırdı

İzmir’de, tedavi olmak için Çeşme Devlet Hastanesine gelen bir kişi,

İzmir’de, tedavi olmak için Çeşme Devlet Hastanesine gelen bir kişi, hastane bahçesinde duran ambulansı kaçırdı. Şüpheli, polis ekiplerinin kovalamacası sonrası yakalandı.

Olay, Çeşme ilçesinde meydana geldi. İddiaya göre, Çeşme Devlet Hastanesine tedavi için gelen M.K. (42), hasta getiren İl Sağlık Müdürlüğü 112 Acil Sağlık Hizmetlerine bağlı ambulansı kaçırdı. İhbar üzerine olay yerine çok sayıda polis ekipleri sevk edildi. Ambulans içerisindeki takip sisteminden aracın konumunu belirleyen ekipler, hastane yakınlarında kovalamaca sonucu aracı durdurdu.

Şüpheli M.K., ekiplerce araçtan indirilerek gözaltına alındı. Gözaltına alınan şüphelinin, “beni takip ediyorlar, kaçıracaklar” diyerekten ambulans şoförünü araçtan itmek suretiyle olayı gerçekleştirdiği ileri sürüldü. Olayla ilgili başlatılan soruşturmanın sürdüğü öğrenildi.

YORUMLAR

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Aydınlı iş insanı Yusuf Mendeş, Türk Hava Kuvvetleri'nin gösteri ekibi
Sıradaki Haber Aydınlı işadamından Solo Türk’e beton mikserli teşekkür